Re: Amrikaner

Brukernavn: Passord: Husk meg
Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4041
Glemt passordet? Registrer deg

Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Forum forside -

Eirik
25.07.2021
Skriv svar
Re: Amrikaner

Når jeg spiller amerikaner (med fire spillere og byttekort) skiller vi mellom å melde 12 og amerikaner. Tolv betyr at du skal ha makker og får 12 poeng hvis dere får det til mens amerikaner er alene og du får 50 poeng hvis du får det til. Det har skjedd én gang at jeg meldte 12 og vi alle tengte at runden skulle starte, men så viste det seg at Roger hadde sjuke kort så han meldte amerikaner. Du kan si kortene var greit skjevt fordelt den runden, og ja vi spiller med omstokk hvis noen ikke har et eneste billedkort.

Spillforslag


Amerikaner
3-5 spillere
Spillet for skiftende lag.
4.5


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
amrikaner preben
13.04.2007
preben
13.04.2007
kan man spille amrikaner på internett? Amrikaner?
19.07.2006
Wimmy
30.03.2026

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".